Prečítajte si zaujímavé články na témy pre e-shopistov, marketing e-shopu a marketingu.
Kategórie
Všetky články
Ak nepatríte medzi webdizajnérov, možno si nie ste úplne istí, čo presne responzívny dizajn znamená a prečo na ňom záleží. Responzívny dizajn je dôležitý pre každú stránku. Uľahčí používanie stránky a môže pomôcť s umiestnením webu vo vyhľadávačoch. Zhrnuli sme pre vás všetky základné informácie, ktoré by ste o responzívnom dizajne mali vedieť. Responzívny dizajn […]
Ak predávate produkty alebo služby prostredníctvom internetového obchodu, na vašej stránke nesmú chýbať všeobecné obchodné podmienky (VOP). Správne vypracované obchodné podmienky by mali byť v súlade so zákonom a zároveň by mali podnikateľa dostatočne chrániť. Čo všetko musia obchodné podmienky obsahovať? Odpoveď na túto otázku poskytuje Zákon č. 102/2014 Z. z. – zákon o ochrane […]
Väčšina e-shopov vstupuje do nového roka s podobnou analytikou. Predaje po vianočnom nákupnom ošiali klesajú. Neznamená to však, že zákazníci stratili záujem o váš tovar alebo služby. Novoročný úspech e-shopu závisí od marketingovej stratégie, ktorá zohľadní zmeny v správaní spotrebiteľov. S ďalšou akciou nečakajte pridlho Platnosť vašich vianočných kupónov sotva skončila, no s novými akciami […]
Chcete predávať aj online? Ak už viete, aké produkty budete predávať a kto je vaším ideálnym zákazníkom, ste pripravení na ďalší krok. Je načase premeniť víziu internetového obchodu na realitu a nájsť e-commerce platformu, ktorá splní všetky vaše požiadavky. Na úvod je dobré vedieť podľa čoho e-shop vyberať a tu je zopár tipov. 9 dôležitých […]
Založili ste si e-shop, účty na sociálnych sieťach a pýtate sa, čo ďalej? Bez efektívnej marketingovej stratégie to nepôjde. Marketing je rovnako dôležitý pre e-shop s módou, ako pre internetový obchod s chovateľskými potrebami. Definujte si jasné ciele a začnite s ich plnením vďaka digitálnemu marketingu pre e-commerce. Prognózy pre online nakupovanie sú veľmi optimistické. […]
Súčasný trend v účtovníctve súvisí s masovým rozšírením smartfónov, tabletov a notebookov, ktoré nás naučili mať prístup k informáciám vždy a všade. Nejde len o rôzne zaujímavosti na webe, ale aj životne dôležité finančné a účtovné údaj firmy. Základom je, samozrejme, lacný a rýchly internet, ktorý toto všetko umožňuje pri výrazne znížených nákladoch. Prechod do […]
Rozhodli ste sa začať s podnikaním na internete. Vybrali ste správne produkty, našli spoľahlivých dodávateľov a vytvorili web stránku, ktorá bude slúžiť ako váš e-shop. Čo všetko vás čaká ešte pred tým, než získate prvých zákazníkov? Bez ohľadu na to, v akom segmente podnikáte, internetové obchody sú populárnym a efektívnym spôsobom, ako predávať produkty a […]
SEO pre e-shopy a webstránky sa venujem už viac ako 10 rokov. Počas tohto obdobia som zaznamenal najčastejšie sa opakujúce chyby a nedostatky začínajúcich, ale aj rozbehnutých stránok a e-shopov, ktoré ovplyvňujú vaše SEO. Na základe toho som pripravil prehľadný checklist, ktorý vám pomôže myslieť na potreby zákazníka pri optimalizovaní vášho webu pre vyhľadávače.
Váš blog už fičí nejaký ten rok. Niektoré články sa vám podarili a boli úspešné, iným to až tak dobre nešlo. Čo by ste povedali na to, keby staré úspešné články dostali nový život? Ušetríte čas a svojim čitateľom ponúknete obsah, o ktorom už viete, že je kvalitný a pre ľudí zaujímavý.
Marketing hotelov má mnoho špecifík. Dnes hotelom konkuruje prakticky každý, kto sa rozhodne krátkodobo prenajímať izbu, byt či dom na Airbnb a iných platformách. Internet vytláča klasické formy marketingu a ľudia sa rozhodujú stále viac na základe hodnotení iných návštevníkov než pekne nadizajnovaných reklám. Čomu by mali hotely venovať pozornosť v roku 2017?
Sociálne médiá sú jedným z hlavných kanálov na propagáciu produktov a služieb na internete. Firmy sa však často spoliehajú len na sociálne médiá a zabúdajú, že cesta k úspešnej konverzii je o čosi komplikovanejšia a pri realizácii komunikácie na sociálnych sieťach je potrebné myslieť aj na SEO, či iné kanály. Inak smotanu môže zlíznuť konkurencia […]
Čo si budeme nahovárať? Slovenčina nepatrí práve k najľahším jazykom. Ak však pracujete ako marketingoví experti, ktorí často narábajú so slovom, mali by ste ovládať základné gramatické a štylistické pravidlá. Aj to, ako si poradiť s anglickými výrazmi.