Súčasný trend v účtovníctve súvisí s masovým rozšírením smartfónov, tabletov a notebookov, ktoré nás naučili mať prístup k informáciám vždy a všade. Nejde len o rôzne zaujímavosti na webe, ale aj životne dôležité finančné a účtovné údaj firmy. Základom je, samozrejme, lacný a rýchly internet, ktorý toto všetko umožňuje pri výrazne znížených nákladoch.
Nástup počítačovej techniky výrazne ovplyvnil spracovanie účtovníctva vo firmách. Kým prvé programy v podstate iba rýchlo spočítali čísla, o komforte v dnešnom slova zmysle nebolo ani chýru. Na výsledky spracovania účtovných údajov sa čakalo do uzávierky a nik neočakával prehľad o okamžitom stave hospodárenia, pretože to nebolo možné. Potreby firiem mať dáta k dispozícii v reálnom čase však rástli a s nimi aj požiadavky na technológiu spracovania účtovníctva.
Po prekonaní „cloudovej“ bariéry sa firmy môžu tešiť na nové možnosti, o ktorých sa im dnes ani nesníva, napríklad na prepojenia medzi aplikáciami a portálmi, rôzne automatizácie a funkcie, ktoré v súčasnosti majú iba technicky najzdatnejší používatelia alebo veľké firmy a za drahé peniaze.
Prevádzka spoločného priestoru (cloudu) mnohými používateľmi prináša navyše aj benefit zdieľania nákladov na implementáciu služieb.
Ako príklad by sme uviedli prepojenie e-shopu alebo e-kasy, kde je možné bez akejkoľvek extra práce prenášať údaje medzi dvomi rôznymi službami. To je dnes vďaka technológiám bežná realita, ktorá používateľa týchto prepojených systémov nestojí ani cent.
Požiar v kancelárii, pokazený pevný disk na počítači, hrozba počítačových vírusov alebo ukradnutý notebook už nie je dôvodom na plač zo straty firemných, alebo účtovných záznamov. Záznamy sa nachádzajú v kódovanej podobe v cloude, do účtovníctva sa len prihlásite, a to na akomkoľvek počítači. Tak, ako sa prihlasujete napríklad do svojho internet bankingu, môžete dnes kdekoľvek aj riadiť svoju firmu a sledovať svoje účtovníctvo v reálnom čase. Stačí iba pripojenie na internet, otvoriť si webový prehliadač a prihlásiť sa.
Máte pocit, že za svoj účtovný softvér platíte veľa? Že nie je taký prehľadný a pohodlný ako by mohol byť? Musíte za každú z pridaných funkcií platiť navyše? Ak ste čo len na jednu z týchto otázok odpovedali áno, pouvažujte nad prechodom z tradičného účtovného softvéru nainštalovaného na počítači na online účtovný softvér.
Mnohé ekonomické softvéry fungujú iba po inštalácii, ktorá môže byť zdĺhavá a nepohodlná. Musíte zavolať technika, dohodnúť sa s ním na konkrétnom čase a nechať si nainštalovať softvér na každé jedno zariadenie zvlášť. Vo väčšine softvérov si licenciu na každé ďalšie zariadenie ešte aj priplatíte.
S Profit365 z tohto nič nemusíte absolvovať. Nič si nikam neinštalujete – iba otvoríte prehliadač, prihlásite sa a už ste tam! Z ľubovoľného počtu zariadení, aj naraz.
Šetrenie zbytočných nákladov je prioritou snáď každého podnikateľa. Tvorcovia online softvérov vedia, že každý klient má špecifické potreby a minimálne zo začiatku využije iba časť ponúkaného rozsahu. Ak, ale zistíte, že okrem evidencie faktúr a majetku potrebujete rozšíriť účtovníctvo aj o sklady, neplatíte nič naviac.
To isté platí aj v prípade, ak spracúvate účtovníctvo viacerým klientom, z toho jeden má jednoduché a druhý podvojné účtovníctvo.
Profit365 ponúka oba typy účtovníctva v jednom poplatku. Na vyskúšanie nového účtovného softvéru máte 1 mesiac, počas ktorého môžete účtovať koľko zvládnete a po uplynutí skúšobnej doby zhodnotíte, či softvér vyhovuje vašim potrebám. O už vložené dáta však v žiadnom prípade neprídete. S predplateným balíčkom pokračujete v účtovaní a následným importom prenesiete dáta prostredníctvom excelovských súborov z pôvodného softvéru.
Výhody online softvérov sa prejavia aj pri tlači dokumentov. Už nemusíme tlačiť každý jeden dokument, ktorého životnosť sa počíta v sekundách. Správať sa ekologicky je moderné aj rozumné. Načo tlačiť dokumenty, keď ich môžete uložiť do online softvéru a pristupovať k nim vtedy, keď ich potrebujete. Dobrým príkladom je obchodník na pracovnom stretnutí, ktorý využíva tablet ako prezentačné zariadenie. Aby nemusel so sebou zakaždým nosiť veľa dokumentov, pripojí sa do Profit365, kde má všetky potrebné dokumenty uložené.
Využívaním Profit365 šetríte prírodné aj vlastné firemné zdroje.
Diabol sa skrýva v detailoch. Platí to aj pri výbere vhodného prepravcu a expedičných procesoch. Čítajte ďalej a dozviete sa, na čo si dať pozor, ako predchádzať zvýšeným nákladom, nestrácať čas a ako si vybrať vhodného prepravcu. Prečo porovnať cenu balíkov a dobierok nestačí ! Okrem ceny balíkov a dobierok môže celkové náklady na prepravu […]
Z nedávneho prieskumu spoločnosti Stemmark pre spoločnosť Packeta vyplýva, že až 42 % zákazníkov nakupuje cez internet hlavne cez víkend. Za výhodu ľudia považujú najmä absenciu otváracích hodín. ,,Ľudia čím ďalej tým viac trávia čas na internete a vyhľadávajú tovar, ktorý by si chceli kúpiť. Nezáleží kde sa nachádzajú, dôležitá je pre nich okamžitá potreba, […]
Vlastníte webovú stránku alebo si ju chystáte založiť? Dôležitým krokom v správe stránky je overenie vlastníctva domény v Google Search Console. Hoci sa to na prvý pohľad môže zdať zložité, ide o pomerne jednoduchý proces, počas ktorého si Google overí, či stránku, o ktorej tvrdíte, že je vaša, ozaj vlastníte. Samozrejme, tento krok nie je […]