Doplnkové služby

Založenie a nastavenie e-shopu je prvým krokom na ceste k úspešnému online podnikaniu. Pokiaľ to s e-shopom myslíte vážne, ďalším krokom je rozbehnutie marketingu. Správne nastavená a efektívna marketingová stratégia prináša zlepšenie povedomia o e-shope a s tým ide ruka v ruke aj zvýšenie predaja. Ak sa chcete zorientovať vo svete skratiek CPC, SEO, PNO či PPC, radi vám pomôžeme. Úspech vášho podnikania je i naším úspechom.

Midasto Midasto

2 hodiny konzultácií zadarmo

Midasto

Každý, kto si predplatí jeden z balíkov Midasto, od nás získa pomoc s kontrolou nastavení v rozsahu 2 hodiny. Pri práci v administračnom systéme vám pomôže aj Midasto podpora. Okrem toho zákazníkom ponúkame ďalšie doplnkové služby, ktoré nie sú súčasťou základných balíkov Midasto. Ak máte o niektorú zo služieb záujem, kontaktujte nás.

Pozrite si e-shopy, ktoré bežia na e-shope na prenájom Midasto

Midasto

Najčastejšie doplnkové služby

K doplnkovým službám patria aj technické nastavenia, prepojenia či konzultácie. Radi vám pomôžeme s nastavením e-shopu, online marketingom, grafickým dizajnom či SEO. Zverte svoj e-shop do rúk odborníkom a vyberte si z našej ponuky doplnkových služieb. V prípade záujmu vám zašleme cenovú ponuku na služby, o ktoré máte záujem podľa rozsahu.

V prípade, že prevádzkujete e-shop formou dropshipping, produktová ponuka, ktorá je dostupná vo vašom e-shope, je prepojená s ponukou dodávateľov prostredníctvom XML feedu. Prepojenie na XML feedy pre vás pripravíme v rámci doplnkovej služby.

od 300 €

S e-shopom na prenájom Midasto nie je nič nemožné. Pokiaľ máte konkrétnu predstavu o funkcii na mieru, úprave dizajnu, integrácii a napojení na externé služby, ktoré nepatria do základného balíka alebo balíka Premium, radi pre vás dané požiadavky zrealizujeme v rámci doplnkových služieb.

od 40 €/hodina

Chcete prepojiť e-shop na prenájom so skladovým systémom, ktorý aktuálne používate? Pre zákazníkov e-shopu na prenájom Midasto realizujeme prepojenia e-shopov na mnoho dostupných systémov riadenia skladu. Napíšte nám, o aký skladový softvér ide a my vám po zhodnotení časovej náročnosti zašleme cenovú ponuku.

od 400 €

Chcete komunikovať so zákazníkmi live aj priamo vo vašom e-shope? S chatovým pluginom tawk.to môžete odpovedať na akékoľvek otázky a využívať ďalšie zaujímavé funkcie, ktoré táto platforma ponúka. S nastavením chatového pluginu vám radi pomôžeme.

od 80 €

Automatické e-maily informujú vašich zákazníkov o tom, čo sa deje s ich objednávkou. Nastavenie automatických správ a ich rozsah závisí od počtu platobných metód, ktoré sú vo vašom e-shope dostupné. Radi pre vás pripravíme texty pre automatizované e-maily, ktoré majú vhodne zvolený tón a obsahujú všetko, čo je potrebné.

od 80 €

Kvalitné a optimalizované články alebo blogy pritiahnu na váš e-shop správnych návštevníkov a majú pridanú hodnotu pre vašich zákazníkov. Na základe obsahového plánu pre vás pripravíme a vypublikujeme zaujímavé a pre vyhľadávače optimalizované blogové príspevky v takom rozsahu a frekvencii, ktorý vám prinesie najlepšie výsledky nielen z krátkodobého, ale najmä z dlhodobého hľadiska. Kvalitný a optimalizovaný obsah na blogu získava návštevníkov v čase dlhodobo, aj preto je táto investícia výhodná.

od 80 €

Google Merchant vám umožňuje spravovať inventár produktov v obchode a online inventár, ktorý sa zobrazuje v Google. Pomôžeme vám s nastavením účtu Google Merchant a jeho prepojením s administráciou e-shopu na platforme Midasto.

od 80 €

Vďaka optimalizovaným kategóriám sa vaše produkty zaradia a zobrazia v porovnávači cien Heureka správne. Pokiaľ získavate objednávky aj z cenových porovnávačov, potom je správne nastavenie a optimalizácia kategórií pre váš e-shop dôležitá.

12 €/kategória

Nastavenie produktového katalógu na generovanie feedu z produktovej ponuky a prepojenie s cenovým porovnávačom Heureka nemusí byť pre každého jednoduché. Vďaka správnemu nastaveniu môžete zaradiť vaše produkty do cenového vyhľadávača a zvýšiť tak ich predaj. Radi vám s nastavením produktového katalógu pomôžeme.

od 80 €

Vďaka prepojeniu sociálnych sietí s e-shopom sa vaši zákazníci ľahko prekliknú z vášho e-shopu na stránky vašich sociálnych sietí ako Facebook, Instagram, LinkedIn či YouTube. Prepojením s nástrojom Meta Pixel zhromažďujete údaje, ktoré vám pomáhajú sledovať konverzie z reklám na Facebooku a Instagrame, vytvárať cielené publikum pre budúce reklamy a remarketovať ľudí, ktorí navštívili váš e-shop, nakúpili alebo vykonali inú akciu.

od 240 €

Ponúkate sortiment viacerých značiek alebo výrobcov? Každý produkt môžete priradiť do rôznych kategórií, ale aj ku značke či k výrobcovi. Značka produktu sa zobrazuje v detaile produktu a po kliknutí na ňu sa vám ukáže celý zoznam produktov danej značky. Ku každému novému výrobcovi alebo novej značke je potrebné vytvoriť popis a nahrať náhľadové logo, čo je tiež súčasťou tejto služby.

12 €/výrobca alebo značka

Poradie a štruktúra kategórií sú dôležité kvôli prehľadnosti a jednoduchej orientácii v e-shope. Pokiaľ máte vyšší počet kategórií, je dôležité ich správne segmentovať a nastaviť ich štruktúru. Kategórie sa líšia podľa zamerania sortimentu e-shopu, a preto neexistuje jedna správna vzorová šablóna. Aj to je dôvodom, prečo je k nastaveniu štruktúry nutné pristupovať individuálne.

od 40 €

Domovská stránka ponúka viaceré možnosti zobrazenia produktových kategórií, vybraných produktov, blogu, banerov a iných sekcií. Po konzultácii s vami nastavíme domovskú stránku vášho e-shopu tak, aby zobrazovala všetko potrebné a aby mali vaši zákazníci dostupné všetko, čo by ich mohlo najviac zaujímať.

od 240 €

Služba zahŕňa nastavenie fakturačných radov, úpravu údajov o spoločnosti, nastavenie faktúr, generovanie faktúr v PDF, ako aj testovanie objednávkového procesu – vytvorenie faktúry v rámci testovacej objednávky na základe vstupov, ktoré nám zašlete.

od 80 €

Pripravíme pre vás návrh štruktúry navigácie menu a po schválení ju nasadíme na váš e-shop. Štruktúra menu môže mať až tri úrovne a ovplyvňuje používateľskú skúsenosť pri nakupovaní, vyhľadávaní a výbere produktov. Vaše menu nastavíme tak, aby sa v ňom zákazníci orientovali ľahko a nakupovanie bolo pre nich jednoduchšie.

od 40 €

Dizajn e-shopu na mieru je vhodný pre tie e-shopy, ktoré majú špecifické požiadavky na dizajn alebo funkcionality. Jedinečný dizajn e-shopu môže zlepšiť prehľadnosť, orientáciu v e-shope a súčasne aj konverzný pomer. Vďaka unikátnemu dizajnu zvýšite mieru zapamätateľnosti a odlíšite sa od konkurencie. Dizajn na mieru si môžete navrhnúť vo vlastnej réžii, alebo vám ho pripravíme v spolupráci s našimi UX a UI špecialistami.

od 1600 € alebo individuálna podľa rozsahu

Obchodné podmienky, ochrana osobných údajov či reklamačný poriadok predstavujú dokumenty, ktoré sú pri prevádzkovaní zásielkového predaja na diaľku nutnosťou. Na ich spracovanie nám stačí zaslať vyplnené údaje o e-shope do vzorového dokumentu. Sprostredkujeme vám služby odborníkov, ktorí vám poskytnú návrhy na úpravu alebo VOP/GDPR na mieru.

od 80 €/dokument

Optimalizovaný obsah zvyšuje záujem, informuje vašich zákazníkov a v neposlednom rade organicky zvyšuje návštevnosť e-shopu. Vytvoríme pre vás jedinečný a na mieru šitý textový a vizuálny obsah pre statické stránky alebo jednotlivé sekcie e-shopu.

40 €/sekcia

Pokiaľ chcete, aby bol váš e-shop optimalizovaný pre vyhľadávače, popisy kategórií sú pre váš e-shop dôležité. Prípravu optimalizovaných popisov kategórií preto netreba zanedbať. Táto služba zahŕňa optimalizáciu kategórií v e-shope, tvorbu popisov na základe kľúčových slov s ohľadom na SEO, výber a úpravu obrázkov, vloženie meta atribútov. Rovnakú službu môžete využiť aj pri optimalizácii statických stránok/sekcií.

9 €/kategória alebo sekcia

Nastavenie platobnej brány je jednorazová služba, s ktorej implementáciou vám radi pomôžeme. Prvým krokom k aktivácii platobnej brány GoPay je uzatvorenie zmluvy medzi vami a spoločnosťou GoPay. Následne požiadate o schválenie vášho e-shopu v systéme platobnej brány GoPay. Po zaslaní testovacích údajov pre developerov vám pomôžeme s aktiváciou platieb cez túto platobnú bránu. Po nastavení testovacích údajov a realizácii testovacej platby sa mení prostredie na produkčné aj s ostrými údajmi.

od 40 €

Baner tvorí prvý dojem u návštevníkov vášho e-shopu, aj preto je jeho grafické prevedenie dôležité. Po konzultácii a schválení vašej predstavy pre vás pripravíme návrhy banerov. Súčasťou tejto doplnkovej služby je tiež ich nasadenie na váš e-shop a optimalizácia zobrazenia pre mobilné zariadenia.

od 60 €

Kompletné pridanie produktu obsahuje tieto činnosti: príprava produktového textu, úprava produktových obrázkov, optimalizácia pre vyhľadávače, pridanie variantov produktov, nastavenie dostupnosti, skladových zásob, atribútov a vlastností produktu na základe podkladov od klienta.

18 € bez DPH/produkt

Úvodné nastavenie e-shopu je služba vhodná pre začínajúci e-shop. Medzi úvodné služby, týkajúce sa e-shopu patrí nastavenie Google Analytics, Meta Pixel, kontrola nastavení a prípadné úpravy, SEO pre úvodnú stránku e-shopu, základný popis, nastavenie spôsobov dopravy a platby, testovacia objednávka, nastavenie nákupného procesu, kontrola URL a presmerovaní a spísanie odporúčaní.

od 240 € bez DPH

Začínate s e-shopom a potrebujete sa zorientovať vo svete e-commerce? Dobrá rada nad zlato. Poradíme vám, ako naplno využívať systém Midasto, ako si správne nastaviť e-shop, ako ho prepojiť s externými službami či ako efektívne nastaviť marketingovú stratégiu pre vaše online podnikanie. Sme špecialisti s dlhoročnými skúsenosťami vo svete e-commerce a online marketingu a radi vám formou konzultácie poradíme. Počas osobnej konzultácie realizujeme aj jednoduché nastavenia a prepojenia.

2-hodinová konzultácia zadarmo

S predplatným akéhokoľvek balíka služieb e-shopového riešenia Midasto od nás získavate automaticky 2 hodiny konzultácií zadarmo. Počas nich vám radi poradíme s nastavením e-shopu a odpovieme na všetky vaše otázky, týkajúce sa prepojenia na fakturačné, skladové systémy či platobné brány. Konzultácia môže prebehnúť osobne alebo online formou. Termín konzultácie je potrebné rezervovať vopred.

od 40 €

Marketingové služby

Využite služby našich šikovných grafických dizajnérov. V rámci doplnkových služieb vám pripravíme akékoľvek digitálne alebo printové formáty, vizitky, letáky, kampaňový baner či billboard. Pokiaľ ste začínajúci podnikateľ v online svete, radi pre vás navrhneme logo, redizajn loga alebo komplexnú vizuálnu identitu. Medzi grafické doplnkové služby patrí aj dizajn na mieru a úpravy dizajnu e-shopu na mieru.

od 40 €

Meta Business Suite je profesionálny nástroj pre majiteľov a manažérov kont na sociálnych sieťach Facebook a Instagram. Služba nastavenie Meta Business Suite obsahuje set up vášho Business Managera, pridelenie prístupov pre administrátorov či partnerov, prepojenie jednotlivých účtov, nastavenie platobnej metódy pre reklamné kampane, dvojstupňové overenie, Meta Pixel a iné. So správnym nastavením a s prepojením vám radi pomôžeme.

Správne nastavenie je základom toho, aby ste mohli vyťažiť maximum zo všetkých služieb Google, ktoré používate. Váš účet umožňuje prispôsobiť služby Google vašim potrebám a poskytuje vám rýchly prístup k najdôležitejším informáciám odkiaľkoľvek. V prípade potreby vám s nastavením radi pomôžeme.

Naučte sa, ako efektívne spravovať sociálne siete a reklamné kampane, ako používať nástroje Google alebo ako vytvoriť obsah na blog s ohľadom na SEO. Realizujeme marketingové školenia na mieru pre začiatočníkov i pokročilých. Školenia vedú špecialisti s dlhoročnými skúsenosťami, sú šité na mieru práve pre vás a prispôsobené vašim požiadavkám.

69 € – 400 €

Reklamné kampane na sociálnych sieťach podporia publikovaný obsah, zasiahnu potenciálnych zákazníkov a zvyšujú predaj. Prostredníctvom retargetingu nimi dokážete znovu osloviť návštevníkov či zákazníkov vášho e-shopu. Správa reklamných kampaní je komplexná služba, ktorá zahŕňa návrh stratégie, tvorbu cieľových skupín, tvorbu retargetingových vizuálov a textov, optimalizáciu a reporting. Cena správy reklamných kampaní sa odvíja od výšky spravovaného rozpočtu, ale aj od vašich požiadaviek. Cena za správu reklamných kampaní nezahŕňa rozpočet.

od 380 €

Pravidelná komunikácia na sociálnych sieťach zvyšuje povedomie e-shopu, buduje vzťah so zákazníkom, no je zároveň aj efektívnym predajným nástrojom. Využite potenciál sociálnych sietí naplno vďaka stratégii, pútavej grafike a chytľavému obsahu, ktorý vašich sledovateľov zabaví, informuje a pomôže s výberom pri nákupe. Máme dlhoročné know-how v oblasti správy sociálnych sietí, e-commerce a marketingu pre svoj biznis.

od 500 €

Stiahnite si vzorové dokumenty

Ide o vzorové dokumenty, ktoré je potrebné prispôsobiť vášmu e-shopu, sortimentu, odvetviu a reálnym podmienkam doručenia a vrátenia tovaru zákazníkovi, ako aj aktuálnemu stavu legislatívy. V prípade záujmu o prípravu týchto dokumentov odborníkmi nás neváhajte kontaktovať. Radi vám túto službu sprostredkujeme cez našich overených partnerov.