Rozhodli ste sa začať s podnikaním na internete. Vybrali ste správne produkty, našli spoľahlivých dodávateľov a vytvorili web stránku, ktorá bude slúžiť ako váš e-shop. Čo všetko vás čaká ešte pred tým, než získate prvých zákazníkov?
Bez ohľadu na to, v akom segmente podnikáte, internetové obchody sú populárnym a efektívnym spôsobom, ako predávať produkty a zvyšovať povedomie o službách, ktoré poskytujete. Ak nemáte prostriedky na e-shop na mieru presne podľa vašich požiadaviek, eshop na prenájom tento proces výrazne zjednoduší. Váš nový internetový obchod bude online veľmi rýchlo a bez veľkej námahy. Nemusíte ovládať zložité programovacie jazyky, stačí mať predstavu, ako bude e-shop vyzerať a čo na ňom zákazníkom ponúknete.
Po aktivácii stránky je váš e-shop technicky funkčný, ale je prázdny a akýkoľvek potenciálni zákazníci netušia, že existuje. Pripravili sme pre vás niekoľko tipov, čo podniknúť ešte pred jeho spustením. Nie všetky sú rovnako nevyhnutné, no v praxi je každý z nich na mieste. Vybrali sme 22 krokov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš e-shop.
Aby váš nový e-shop slúžil svojim zákazníkom a odlíšil sa od konkurencie, je potrebné nastaviť niekoľko vecí:
Počas celej životnosti vášho internetového obchodu je nutné aktualizovať informácie o produktoch, fotografie, analyzovať reklamné kampane a správanie zákazníkov. Administrácia e-shopu by nemala byť náročná pre vás, ani vašich zamestnancov/kolegov:
Pred spustením e-shopu je nutné naplniť stránku obsahom, produktmi, a informáciami, ktoré bude vyhľadávať vaša cieľová skupina (napr. veľkostné tabuľky, cenník služieb, zaujímavosti o produktoch a službách…)
Prezentácia hotového e-shopu potenciálnym zákazníkom okrem optimalizácie zahŕňa:
Spôsobov, ako prezentovať nový e-shop, zbierať informácie o zákazníkoch a zlepšovať skúsenosť, ktorú s nákupom u vás majú, je obrovské množstvo. Najlepšie výsledky dosiahnete vďaka dôkladnej analýze, aktualizácii a optimalizácii vášho e-shopu. No a v neposlednom rade potrebujete dostatočné množstvo času a chuť pracovať na vašom novom projekte.
Diabol sa skrýva v detailoch. Platí to aj pri výbere vhodného prepravcu a expedičných procesoch. Čítajte ďalej a dozviete sa, na čo si dať pozor, ako predchádzať zvýšeným nákladom, nestrácať čas a ako si vybrať vhodného prepravcu. Prečo porovnať cenu balíkov a dobierok nestačí ! Okrem ceny balíkov a dobierok môže celkové náklady na prepravu […]
Z nedávneho prieskumu spoločnosti Stemmark pre spoločnosť Packeta vyplýva, že až 42 % zákazníkov nakupuje cez internet hlavne cez víkend. Za výhodu ľudia považujú najmä absenciu otváracích hodín. ,,Ľudia čím ďalej tým viac trávia čas na internete a vyhľadávajú tovar, ktorý by si chceli kúpiť. Nezáleží kde sa nachádzajú, dôležitá je pre nich okamžitá potreba, […]
Vlastníte webovú stránku alebo si ju chystáte založiť? Dôležitým krokom v správe stránky je overenie vlastníctva domény v Google Search Console. Hoci sa to na prvý pohľad môže zdať zložité, ide o pomerne jednoduchý proces, počas ktorého si Google overí, či stránku, o ktorej tvrdíte, že je vaša, ozaj vlastníte. Samozrejme, tento krok nie je […]