Prečítajte si zaujímavé články na témy pre e-shopistov, marketing e-shopu a marketingu.
Kategórie
Všetky články
Diabol sa skrýva v detailoch. Platí to aj pri výbere vhodného prepravcu a expedičných procesoch. Čítajte ďalej a dozviete sa, na čo si dať pozor, ako predchádzať zvýšeným nákladom, nestrácať čas a ako si vybrať vhodného prepravcu. Prečo porovnať cenu balíkov a dobierok nestačí ! Okrem ceny balíkov a dobierok môže celkové náklady na prepravu […]
Z nedávneho prieskumu spoločnosti Stemmark pre spoločnosť Packeta vyplýva, že až 42 % zákazníkov nakupuje cez internet hlavne cez víkend. Za výhodu ľudia považujú najmä absenciu otváracích hodín. ,,Ľudia čím ďalej tým viac trávia čas na internete a vyhľadávajú tovar, ktorý by si chceli kúpiť. Nezáleží kde sa nachádzajú, dôležitá je pre nich okamžitá potreba, […]
Vlastníte webovú stránku alebo si ju chystáte založiť? Dôležitým krokom v správe stránky je overenie vlastníctva domény v Google Search Console. Hoci sa to na prvý pohľad môže zdať zložité, ide o pomerne jednoduchý proces, počas ktorého si Google overí, či stránku, o ktorej tvrdíte, že je vaša, ozaj vlastníte. Samozrejme, tento krok nie je […]
Spoločnosť Google v októbri 2020 oficiálne nastavila službu Google Analytics 4 (GA4) ako predvolené prostredie pre nové vlastníctva Analytics. GA4 prichádza s niekoľkými novinkami, ako je napríklad lepšia manipulácia so súkromím a zabudované strojové učenie, ktoré pomáha poskytovať nové a lepšie poznatky. V tomto článku sa dozviete, prečo je dôležité súčasne prevádzkovať starý aj nový […]
Internetovým obchodom sa (nielen) na Slovensku darí každým rokom čoraz viac. Podľa portálu portálu Statista je nárast od roku 2014 enormný a do roku 2025 bude ešte stúpať. Zatiaľ čo sa v roku 2014 globálne retail e-commerce predaje počítali v 1,3 miliardách dolárov, minulý rok bolo v hre takmer 5 miliárd a podľa všetkého do […]
Blog je jedinečný formát, vďaka ktorému viete efektívne komunikovať svoje myšlienky, zdieľať s čitateľmi svoje posolstvo a výnimočnosť svojej značky. Je dôležité budovať s čitateľmi vzťah a získavať si ich dôveru. V dnešnom presýtenom svete vám dá práve dôkladne spracovaný obsah príležitosť vyniknúť a získať pozornosť publika.
Musím sa priznať, že vymyslieť nadpis článku je pre mňa asi najťažšia časť písania. Tí, ktorí už čo-to napísali, určite poznajú ten pocit. Strávite obrovské množstvo času hľadaním informácií, písaním, úpravou a optimalizíciou článku. Keď je už konečne takmer hotový, objaví sa posledná výzva. Písanie nadpisov. Titulok, ktorý musí byť výstižný a zaujímavý, aby naň […]
Okrem množstva obchodných a marketingových aktivít pri založení eshopu jeho majiteľ musí rozmýšľať aj o tom, kto bude doručovať jeho balíky. To je však iba jedna strana mince, ktorá súvisí výlučne s procesmi po vyexpedovaní balíka. Teda od vyzdvihnutia balíka až po jeho doručenie zákazníkovi. S expedíciou však súvisia aj procesy súvisiace s prijatím objednávky […]
ERP alebo celým názov Enterprise resource planning je informačný systém, ktorý firmám pomáha s plánovaním podnikových zdrojov a s riadením firmy. Práve pre jeho výhody pri riadení spoločnosti sa predpokladá, že trh s ERP softvérom pre globálne plánovanie podnikových zdrojov (ERP) vzrastie do roku 2024 na hodnotu zhruba 97 miliárd amerických dolárov. Tento predpoklad je […]
Porovnávače cien sa stali základom inzercie e-shopov. Na to, aby ste svoje produkty mohli zaradiť do zoznamu na Heureka alebo zviditeľniť v Nákupy Google, potrebujete jednotný súbor so všetkými informáciami o vašich produktoch. Tento súbor sa nazýva produktový feed alebo XML feed. Pozrime sa na to, ako XML feed funguje, ako ho vytvoriť a optimalizovať. […]
Prinášame vám prehľad noviniek a aktualizácií, na ktoré sa môžete tešiť v novej administrácii Midasto. Vyladili sme nastavenia ceny aj dostupnosti produktov a uľahčili úpravu vystavených faktúr. Novinkou sú tiež jazykové variácie e-shopu a zahraničné meny, ktoré môžete v e-shope používať. Radi vás prevedieme všetkými funkcionalitami a procesom zmeny nových nastavení. Nové jazyky administrácie Midasto […]
Spoločnosť Google v októbri 2020 oficiálne nastavila službu Google Analytics 4 (GA4) ako predvolené prostredie pre nové vlastníctva Analytics. GA4 prichádza s niekoľkými novinkami, ako napríkad s lepšou manipuláciou so súkromím a zabudovaným strojovým učením, ktoré pomáha poskytovať nové a lepšie poznatky. Definitívny koniec životnosti verzie služby Google Analytics pre platformu Universal Analytics nie je […]