Neviete ako osloviť nových zákazníkov na internete? Jedným z riešení je využitie služby Google My Business, alebo Google Moja Firma, s pomocou ktorej jednoduchým spôsobom oslovíte súčasných aj nových zákazníkov. Týmto spôsobom môžete prilákať nové publikum jednoducho, rýchlo a bezplatne. Práve preto je Google My Business vhodný aj pre začínajúcich podnikateľov a malé firmy.
Využite Google Moja Firma na zdieľanie najnovších noviniek o firme, aby zákazníci našli informácie priamo od zdroja. V službe zdieľate kontaktné informácie, otváraciu dobu prevádzky a tiež môžete zverejňovať aktualizácie, či ste zatvorili alebo znovu otvorili. S Google Moja Firma sa spája aj možnosť zákazníkov uverejňovať recenzie, ktoré pomáhajú zvýšiť dôveru u ostatných potenciálnych zákazníkov. Ako si nastavíte profil na Google My Business a na čo všetko ho môžete ešte využiť?
Profil firmy si vytvoríte behom pár minút a úplne bezplatne. Záznam sa objaví vždy, keď si ľudia vyhľadajú vašu (alebo podobnú) firmu vo vyhľadávači Google alebo Google mapách.
Vďaka Google My Business môžete profesionálne prezentovať svoju spoločnosť priamo vo vyhľadávaní Google a v Google mapách. Množstvo funkcií vám dovolí vytvoriť lákavý firemný profil a pravidelne ho aktualizovať. Google Moja Firma môžete používať aj v prípade, ak nemáte kamennú predajňu alebo fyzické sídlo spoločnosti.
Vlastníte webovú stránku alebo si ju chystáte založiť? Dôležitým krokom v správe stránky je overenie vlastníctva domény v Google Search Console. Hoci sa to na prvý pohľad môže zdať zložité, ide o pomerne jednoduchý proces, počas ktorého si Google overí, či stránku, o ktorej tvrdíte, že je vaša, ozaj vlastníte. Samozrejme, tento krok nie je […]
Internetovým obchodom sa (nielen) na Slovensku darí každým rokom čoraz viac. Podľa portálu portálu Statista je nárast od roku 2014 enormný a do roku 2025 bude ešte stúpať. Zatiaľ čo sa v roku 2014 globálne retail e-commerce predaje počítali v 1,3 miliardách dolárov, minulý rok bolo v hre takmer 5 miliárd a podľa všetkého do […]
Blog je jedinečný formát, vďaka ktorému viete efektívne komunikovať svoje myšlienky, zdieľať s čitateľmi svoje posolstvo a výnimočnosť svojej značky. Je dôležité budovať s čitateľmi vzťah a získavať si ich dôveru. V dnešnom presýtenom svete vám dá práve dôkladne spracovaný obsah príležitosť vyniknúť a získať pozornosť publika.