Ak máte firemnú webovú stránku, blog či e-shop, pravdepodobne ste sa už stretli s pojmom SEO a s optimalizáciou vyhľadávacích nástrojov. Viete ale, že existuje off-page a on-page SEO? Zistite, čo je to on-page optimalizácia a ako vám môže pomôcť dosiahnuť tie najlepšie výsledky.
Čo je to on-page SEO?
On-page SEO je proces optimalizácie štruktúry a obsahu webovej stránky, pomocou ktorej sa usilujete o to, aby bol váš web použiteľný a hodnotný pre používateľov a aby zlepšil svoje hodnotenie alebo viditeľnosť v internetových vyhľadávačoch. On-page optimalizácia zahŕňa viaceré technické a obsahové faktory, ako aj informačnú architektúru stránky.
Aké on-page SEO faktory treba optimalizovať?
Ak si nájdete čas na optimalizáciu každého z týchto faktorov, vaše hodnotenie vo vyhľadávačoch sa zlepší a zvýši sa konkurencieschopnosť vášho webu.
Faktory on-page SEO
- URL adresa,
- štruktúra webu,
- title tag,
- meta description,
- heading tags,
- alt tags,
- kľúčové slová,
- relevantný obsah,
- rýchlosť načítania stránky,
- interné odkazy,
- obrázky,
- mobile-friendly – responzivita.