On-Page Optimization

Ak máte firemnú webovú stránku, blog či e-shop, pravdepodobne ste sa už stretli s pojmom SEO a s optimalizáciou vyhľadávacích nástrojov. Viete ale, že existuje off-page a on-page SEO? Zistite, čo je to on-page optimalizácia a ako vám môže pomôcť dosiahnuť tie najlepšie výsledky.

Čo je to on-page SEO?

On-page SEO je proces optimalizácie štruktúry a obsahu webovej stránky, pomocou ktorej sa usilujete o to, aby bol váš web použiteľný a hodnotný pre používateľov a aby zlepšil svoje hodnotenie alebo viditeľnosť v internetových vyhľadávačoch. On-page optimalizácia zahŕňa viaceré technické a obsahové faktory, ako aj informačnú architektúru stránky.

Aké on-page SEO faktory treba optimalizovať?

Ak si nájdete čas na optimalizáciu každého z týchto faktorov, vaše hodnotenie vo vyhľadávačoch sa zlepší a zvýši sa konkurencieschopnosť vášho webu.

Faktory on-page SEO

  • URL adresa,
  • štruktúra webu,
  • title tag,
  • meta description,
  • heading tags,
  • alt tags,
  • kľúčové slová,
  • relevantný obsah,
  • rýchlosť načítania stránky,
  • interné odkazy,
  • obrázky,
  • mobile-friendly – responzivita.


Tags: No tags

Comments are closed.