Evergreen Content

Ak sa zaoberáte content marketingom alebo SEO, iste ste už počuli slovné spojenie „evergreen content”. Čo teda znamená evergreen content a ako ho môžete využiť vo vašej marketingovej obsahovej stratégii?

Čo je to evergreen content?

Evergreen content je obsah optimalizovaný pre vyhľadávače, ktorý je pre čitateľov aktuálny a relevantný aj po dlhom čase. Takýto obsah prináša návštevnosť na webové stránky nielen krátko po zverejnení obsahu, ale aj neskôr po dátume zverejnenia. Dokáže si dlhodobo udržať skvelú pozíciu v rebríčkoch vyhľadávania.

SEO a evergreen content

Relevantný a aktuálny nápad na nestarnúci obsah môže stačiť, ale keď ho skombinujete so SEO, stáva sa ešte silnejším. Uistite sa, že obsah, ktorý vytvárate je dlhodobo hľadaný, vyberte správne kľúčové slová a nezabudnite na základné SEO princípy.

Nápady na evergreen content

Nespoliehajte sa iba na nestarnúci obsah. Najlepšia stratégia je kombinácia aktuálnych článkov s dlhodobo relevantnými. Ak neviete, aké články môžu byť tými dlhodobo relevantnými, tu je zoznam nápadov, ktoré vám pomôžu zorientovať sa.

  • Recenzie,
  • „ako na to” články,
  • odpovede na časté otázky vašich čitateľov,
  • história produktu alebo určitej témy,
  • tipy a rady.

Čo nie je evergreen content

Aby sme lepšie pochopili, čo patrí medzi nestarnúci obsah, pozrime sa na to, čo sem určite nepatrí. Medzi evergreen content nepatria články s informáciami, ktoré sa v krátkom čase pravdepodobne zmenia a nebudú aktuálne. Podobné články nie sú zakázané, ale sú vhodnejšie do krátkodobej marketingovej stratégie.

  • Štatistiky a správy,
  • články o konkrétnom ročnom období alebo sviatku,
  • aktuálne trendy vo svete,
  • najnovšie módne trendy.
Sledujte nás
Založte si
e-shop na prenájom

E-commerce platforma pre rast vášho online podnikania. Bez viazanosti a skrytých poplatkov s možnosťou úprav na mieru a jednoduchého prechodu na e-shop na mieru.

Vyskúšať na 30 dní zadarmo
Midasto