Nakupovanie online sa v posledných rokoch stalo zmysluplnejším, pohodlnejším a praktickejším. Majitelia malých značiek využívajú potenciál e-commerce a rozširujú svoje aktivity na predaj produktov a služieb online. Jednoduché a výkonné platformy elektronického obchodu uľahčili tvorbu e-shopov, vďaka čomu môže s podnikaním online začať prakticky ktokoľvek.
Spotrebitelia môžu nakupovať rôzne fyzické aj digitálne produkty a objednávať služby z celého sveta. Dokážu tak urobiť kedykoľvek a kdekoľvek prostredníctvom svojich tabletov, smartfónov a počítačov. Zhromažďujú spätnú väzbu od iných zákazníkov a zdieľajú svoje vlastné skúsenosti, vďaka čomu sú rozhodnutia o kúpe online založené na informáciách z viacerých zdrojov.
Ak s podnikaním online začínate, alebo spustenie prvého e-shopu zatiaľ iba zvažujete, pravdepodobne chcete svoje obchodné rozhodnutia prispôsobiť skutočným dátam. Zhrnuli sme pre vás niekoľko dôležitých e-commerce štatistík, na základe ktorých sa môžete rozhodnúť, či je prechod na online predaj správnym krokom pre váš biznis.
Dúfame, že tento zoznam e-commerce štatistík vám pomohol odhaliť oblasti, v ktorých môžete zlepšiť svoje online podnikanie aj vy.
Diabol sa skrýva v detailoch. Platí to aj pri výbere vhodného prepravcu a expedičných procesoch. Čítajte ďalej a dozviete sa, na čo si dať pozor, ako predchádzať zvýšeným nákladom, nestrácať čas a ako si vybrať vhodného prepravcu. Prečo porovnať cenu balíkov a dobierok nestačí ! Okrem ceny balíkov a dobierok môže celkové náklady na prepravu […]
Z nedávneho prieskumu spoločnosti Stemmark pre spoločnosť Packeta vyplýva, že až 42 % zákazníkov nakupuje cez internet hlavne cez víkend. Za výhodu ľudia považujú najmä absenciu otváracích hodín. ,,Ľudia čím ďalej tým viac trávia čas na internete a vyhľadávajú tovar, ktorý by si chceli kúpiť. Nezáleží kde sa nachádzajú, dôležitá je pre nich okamžitá potreba, […]
Vlastníte webovú stránku alebo si ju chystáte založiť? Dôležitým krokom v správe stránky je overenie vlastníctva domény v Google Search Console. Hoci sa to na prvý pohľad môže zdať zložité, ide o pomerne jednoduchý proces, počas ktorého si Google overí, či stránku, o ktorej tvrdíte, že je vaša, ozaj vlastníte. Samozrejme, tento krok nie je […]