Content Optimization System (COS)

Kľúčový rozdiel medzi COS a tradičným CMS je v tom, že COS ponúka komplexné riešenie pre marketing (vrátane automatizácie, e-mailového marketingu, správy sociálnych médií a podobne.), Na rozdiel od výlučne webového nástroja.

Čo je to Content Optimization System?

COS, systém na optimalizáciu obsahu, je v podstate CMS (Content Management System), ale optimalizovaný tak, aby zákazníkom poskytoval čo najviac personalizovaný webový zážitok.

Najznámejší systém na optimalizáciu obsahu vytvorila spoločnosť Hubspot. Je podobný systému CMS, ako je napríklad WordPress. Integruje webové stránky, e-mail, formuláre a analýzy do jednej platformy. Ide o komplexné riešenie, ktoré vám umožní spravovať vaše webové stránky a ďalšie komponenty digitálneho marketingu na jednom mieste.

Prostredníctvom COSmôžete merať výkonnosť kampane, testovať obsah a dokonca zmeniť vstupnú stránku v rozhraní, ktoré je prístupné na akomkoľvek zariadení. 

Tags: No tags

Comments are closed.