Vzhľadom na obrovský objem internetového obsahu je ťažšie zaujať pozornosť svojho cieľového publika. Vytvorenie virálneho obsahu prináša veľkú pozornosť za minimálne rozpočtové výdavky. Čo je to viral content a ako ho vytvoriť?
Virálny obsah je termín, ktorý sa používa na opis obsahu, ktorý sa šíri na internete veľmi rýchlo a priťahuje pozornosť. Takýto obsah je často vo forme videa, no virálnymi sa môžu stať aj obrázky, texty a infografika. Tento obsah sa spravidla šíri zdieľaním na sociálnych sieťach.
To, aký typ obsahu má potenciál stať sa virálnym, je stále diskutabilné. Emocionálny, zábavný alebo užitočný obsah má veľkú pravdepodobnosť stať sa virálnym. Či sa tak stane závisí samozrejme aj od toho, o aké témy má záujem vaša cieľová skupina, pre ktorú takýto obsah chcete vytvoriť.