Retargeting označuje zobrazovanie reklamy ľuďom, ktorí už na vašom webe boli. Tovar si už možno vybrali a vložili ho do košíka, ale prehliadač zavreli a nákup nedokončili. Vďaka retargetingu sa im pripomeniete.
Retargeting je konverznější ako obyčajná display reklama, pretože cieli na publikum, ktoré o vás už prejavilo záujem. Možnosti retargetingu sú však ešte väčšie:
Ľudia sa na webe pohybujú rýchlo, bez rozmyslu a impulzívne. Nepamätajú si, kde čo videli, pri nákupoch často váhajú, odchádzajú a znovu sa vracajú. Kým dospejú k rozhodnutiu, často sa pohybujú medzi vami a vašou konkurenciou. Retargeting vám značnú časť týchto ľudí privedie späť, väčšinou rovno do košíka.
Získanie jedného návštevníka z iných reklamných kanálov môže byť drahé. Malá investícia do retargetingu, je preto veľmi racionálne rozhodnutie.