Retargeting

Retargeting označuje zobrazovanie reklamy ľuďom, ktorí už na vašom webe boli. Tovar si už možno vybrali a vložili ho do košíka, ale prehliadač zavreli a nákup nedokončili. Vďaka retargetingu sa im pripomeniete.

Výhody retargetingu:

  • veľmi rýchle nastavenie,
  • vysoký konverzný pomer,
  • lepšie využitie investície do reklamy.

Retargeting je konverznější ako obyčajná display reklama, pretože cieli na publikum, ktoré o vás už prejavilo záujem. Možnosti retargetingu sú však ešte väčšie:

  • Môžete zacieliť na návštevníkov určitú kategóriu (napr. chladničky Zanussi) alebo konkrétny výrobok.
  • Môžete zacieliť na ľudí, ktorí vložili tovar do košíka a potom odišli bez potvrdenia objednávky.
  • Reklamu môžete zobraziť len tým ľuďom, ktorí na stránke výrobku zostali dlhšie ako 60 sekúnd.
  • Ľuďom, ktorí si u vás kúpili napríklad bicykel, môžete po skončení sezóny zobrazovať reklamu na váš servis.
  • Vďaka remarketingu v AdWords môžete vo vyhľadávaní Googlu zobrazovať inú reklamu ľuďom, ktorí u vás boli, než ľuďom, ktorí u vás neboli.

Prečo je retargeting dôležitý

Ľudia sa na webe pohybujú rýchlo, bez rozmyslu a impulzívne. Nepamätajú si, kde čo videli, pri nákupoch často váhajú, odchádzajú a znovu sa vracajú. Kým dospejú k rozhodnutiu, často sa pohybujú medzi vami a vašou konkurenciou. Retargeting vám značnú časť týchto ľudí privedie späť, väčšinou rovno do košíka.

Získanie jedného návštevníka z iných reklamných kanálov môže byť drahé. Malá investícia do retargetingu, je preto veľmi racionálne rozhodnutie.

Sledujte nás
Založte si
e-shop na prenájom

E-commerce platforma pre rast vášho online podnikania. Bez viazanosti a skrytých poplatkov s možnosťou úprav na mieru a jednoduchého prechodu na e-shop na mieru.

Vyskúšať na 30 dní zadarmo
Midasto