SEM

Search Engine Marketing, skrátene SEM, predstavuje marketing pre vyhľadávače. Zahŕňa viaceré marketingové nástroje a aktivity, napríklad platené odkazy, SEO a PPC reklamu. Jeho cieľom je zvýšenie viditeľnosti webu vo vyhľadávačoch. Vďaka SEM je web viditeľný pre ľudí, ktorý vyhľadávajú relevantné informácie.

SEM môžeme rozdeliť do dvoch skupín – organický, teda optimalizácia webového obsahu na základe kľúčových slov a platený, teda PPC reklama. Súčasťou plateného SEM marketingu je aj zacielenie na konkrétny región, v ktorom chcete reklamu zobraziť. 

Prečo je SEM dôležitý?

S narastajúcim počtom webových stránok firiem a internetových obchodov je Search Engine Marketing neodmysliteľnou súčasťou dlhodobej marketingovej stratégie každej značky. Väčšina nových návštevníkov stránky a teda aj potenciálnych zákazníkov objaví vašu stránku cez internetový prehliadač.

SEM využíva ideálne načasovanie. Potenciálny zákazník sa na vašu stránku dostane v čase, keď aktívne vyhľadáva služby alebo produkty, ktoré ponúkate. Ide o jeden z najefektívnejších nástrojov na zvýšenie návštevnosti akéhokoľvek webu.

Sledujte nás
Založte si
e-shop na prenájom

E-commerce platforma pre rast vášho online podnikania. Bez viazanosti a skrytých poplatkov s možnosťou úprav na mieru a jednoduchého prechodu na e-shop na mieru.

Vyskúšať na 30 dní zadarmo
Midasto