Diabol sa skrýva v detailoch. Platí to aj pri výbere vhodného prepravcu a expedičných procesoch. Čítajte ďalej a dozviete sa, na čo si dať pozor, ako predchádzať zvýšeným nákladom, nestrácať čas a ako si vybrať vhodného prepravcu.
Okrem ceny balíkov a dobierok môže celkové náklady na prepravu ovplyvniť ďalších desať poplatkov. V niektorých prípadoch, tak cena za doplnkové služby môže byť v sumáre vyššia ako za samotný balík.
Každý z prepravcov ich účtuje podľa rôznych pravidiel a aj v rozdielnej cene. Je preto dôležité nepodceniť aj tieto poplatky pri analyzovaní cenových ponúk.
Najlacnejšie riešenie nemusí byť vždy to najlepšie. Kvalita a rozsah služieb do veľkej miery ovplyvnia, aké dodatočné náklady na odoslaný balík budete mať.
Doručenie nasledujúci pracovný deň je štandardom. V kvalite prepravných služieb môžu byť však väčšie rozdiely. Vratky, reklamácie, presmerovanie zásielky, úprava údajov či dobierky. Možno ich neriešite na dennej báze, ale keď na to príde, tak na kvalite a rýchlosti naozaj záleží.
Vypláca prepravca dobierky individuálne za každý balík alebo kumulatívne? Za akú cenu? S akým odstupom od doručenia? Spôsob vyplácania dobierok ovplyvní nielen čas vašej účtovníčky pri párovaní dobierok, ale aj váš cashflow.
Všetko môže byť fajn, ale ak kuriér po vaše balíky príde príliš skoro, tak strácate výhodu v porovnaní s konkurenciou kvôli rýchlosti doručenia objednávok z daného dňa.
Odosielate tovar do Čiech, Maďarska, Poľska alebo prípadne ešte ďalej? Z pohľadu cien, rýchlosti, aj doplnkových služieb sú medzi prepravcami výrazné rozdiely.
Hromadná alebo automatizovaná tvorba štítkov je určite prvý krok pri zefektívňovaní expedičných procesov.
Ak využívate viacerých prepravcov je náročné mať komplexný prehľad o financiách a stave doručovaných balíkov. Prepínanie medzi jednotlivými systémami tiež nie je veľmi efektívne. Ak chcete mať prehľad o financiách, tak sa nevyhnete analýze excelovských alebo .pdf súborov čo tiež zaberie pomerne veľa času, ak sa vôbec k tomu odhodláte.
Sú však riešenia kedy cenu každého balíka, celkové náklady, nedoručené zásielky alebo vratky môžete mať pohodlne pod kontrolou v jednom systéme. Rýchlo definujete prípadné vyššie náklady a flexibilne vyriešite záležitosti s neprevzatými zásielkami alebo reklamáciami. V Neoshipe je možné si nastaviť notifikačné emaily podľa vlastných predstáv.
Obsahujú priame sledovanie balíka, kontakt na prepravcu, možnosť vložiť prelinky na sociálne siete a podporiť tak spokojnosť zákazníka, nárast referencií a sledovateľov. Ak má zákazník pohodlný prehľad o stave odoslaného balíka a kontakt na prepravcu, nemusí vás zaťažovať ohľadom tejto záležitosti a prípadné zmeny vyrieši priamo s prepravcom. Je toho naozaj dosť, čo ovplyvňuje celkové prepravné náklady a súvisiace procesy.
Ak si chcete byť istý, že neplatíte za prepravu zbytočne navyše a nechcete strácať čas na úkor rozvoja vášho biznisu, skúste kontaktovať Neoship na info@neoship.sk alebo 0901714003.
Okrem analýzy prepravných nákladov vám dokážu pripraviť aj cenové ponuky na prepravu s SPS, GLS alebo Packetou. Zefektívniť procesy vám dokážu ja keď využívate DPD. Vďaka ich pluginu vo Woocommerce vytlačíte štítky priamo v admine eshopu – ukážka. Samozrejmosťou sú napojenia aj na iné eshopové alebo fakturačné systémy alebo individuálne riešenia cez API. Navyše celý manažment zásielok aj financií vyriešite pod jedným prístupom priamo v systéme Neoship – ukážka.
Bez mobilu ani na krok. Heslo, ktorým sa dnes riadia mnohí ľudia a už vôbec nie len tí neskôr narodení. Jedným z najväčších trendov posledných rokov je používanie mobilných zariadení na nakupovanie online. Podľa štatistík už viac ako polovica internetových nákupov sa uskutoční práve cez mobily, a preto je responzívny dizajn e-shopu dôležitejší ako kedykoľvek […]
Táto reforma výrazne zasiahla do fungovania slovenských e-shopov. Novela zákona o ochrane spotrebiteľa, ktorá vstúpila do platnosti 1. júla 2024, priniesla niekoľko dôležitých zmien, ktoré majú posilniť práva spotrebiteľov a zvýšiť transparentnosť obchodných praktík. Ak predávate tovary alebo poskytujete služby spotrebiteľom na diaľku či v kamenných prevádzkach, alebo prevádzkujete online platformu (e-shop), ktorá umožňuje spotrebiteľom […]
Z nedávneho prieskumu spoločnosti Stemmark pre spoločnosť Packeta vyplýva, že až 42 % zákazníkov nakupuje cez internet hlavne cez víkend. Za výhodu ľudia považujú najmä absenciu otváracích hodín. ,,Ľudia čím ďalej tým viac trávia čas na internete a vyhľadávajú tovar, ktorý by si chceli kúpiť. Nezáleží kde sa nachádzajú, dôležitá je pre nich okamžitá potreba, […]