CPA (Cost Per Action)

CPA, anglicky Cost Per Action predstavuje cenu za jednu konverziu (akciu). Ide o cenu, ktorú firma zaplatí za to, že zákazník vykoná požadovanú akciu ako priamy výsledok marketingu. Konverzia môže mať podobu vyplnenia dotazníka, registrácie, návštevy webstránky alebo kúpy produktu. 

Firma platí iba za vopred definované aktivity (konverzie). Tento cenový model funguje aj pri affiliate marketingu, avšak pri CPA nie je jedinou spoplatnenou konverziou predaj. Najčastejšie ide o zadanie e-mailovej adresy alebo telefónneho čísla. 

CPA = cena reklamy ÷ počet dosiahnutých konverzií

Sledujte nás
Založte si
e-shop na prenájom

E-commerce platforma pre rast vášho online podnikania. Bez viazanosti a skrytých poplatkov s možnosťou úprav na mieru a jednoduchého prechodu na e-shop na mieru.

Vyskúšať na 30 dní zadarmo
Midasto