Glami kombinuje prvky klasického vyhľadávača tovaru a sociálnej siete. Zameriava sa na módne oblečenie, obuv a doplnky. Koncovým zákazníkom umožňuje prezerať inzerovaný tovar, a vytvárať kolekcie, ktoré môže zdieľať alebo komentovať. Glami pôsobí v 14 európskych krajinách.
Na rozdiel od iných porovnávačov cien, akými je napríklad obľúbená Heureka, Glami sa zameriava na špecifickú kategóriu produktov – oblečenie a doplnky. Vďaka tomu spája e-shopy, ktoré tieto produkty ponúkajú a zákazníkov, ktorí majú záujem o ich kúpu. Vaše produkty uvidia zákazníci v čase, keď podobný tovar aktívne vyhľadávajú.
Fotografie produktov nesmú obsahovať text ani vodoznak, nepovoľuje sa zaradenie vypredaných produktov, naopak povinné je materiálové zloženie a uvedenie, či je daný tovar vhodný pre dámy, páno, deti alebo unisex. Taktiež veľkosť tovaru nesmie byť v názve produktu.
GLAMI_CPC v špecifikácii ponúka nastavenie inzercie pre desktop a mobilný telefón zvlášť. Ceny sa menia podľa toho, či sa inzercia zobrazí na mobile ale počítači. Vďaka tomu, že Glami pomocou svojich lookbookov dodáva zákazníkom inšpiráciu na tovar, ktorí práve nevyhľadávajú, môže z neho prísť viac preklikov aj bez objednávky.