Dynamic Content

Poznáte pojem dynamický obsah a viete, prečo je v marketingu dôležitý? Je to obsah, ktorý sa vytvára pre zákazníka a jeho lepší zážitok z nakupovania. Dynamický obsah zvýši vašu konkurencieschopnosť a šancu na konverziu. O aký obsah teda presne ide?

Čo je dynamický obsah

Dynamický obsah je akýkoľvek digitálny alebo online obsah, ktorý sa mení na základe údajov, správania sa a preferencií používateľov. Môže ísť o obsah vo formáte textu, zvuku alebo videa. Ide teda o odporučený obsah, ktorý je dynamicky generovaný na základe predchádzajúceho správania sa zákazníka na webových stránkach. 

Zameranie marketingu na zákazníka prináša potrebu venovať sa dynamickému obsahu, ktorý bude nielen prispôsobený jednotlivcovi ako takému, ale aj kontextový. Taký, ktorý zákazníka zachytí v danom momente.

Jednou z aplikácií dynamického obsahu je reklamná kampaň vo vyhľadávačoch. Spoločnosť Google umožňuje vytvárať dynamické reklamy, ktoré generujú dynamické nadpisy na základe vyhľadávania používateľov.

Výhody dynamického obsahu

  • Väčšia konkurencieschopnosť a relevantnosť reklám vo vyhľadávačoch, čo vedie k lepšiemu CTR.
  • Lepšie prehliadanie na webe a navigácia pre používateľov, aby sa dostali na stránky a obsah, ktorý ich zaujíma. To zvyšuje celkový čas relácie a dáva väčšie šance na konverziu.
  • Inteligentné odporúčania a kontextové okná založené na osobnosti kupujúceho výrazne zvyšujú čas na stránke a pravdepodobnosť prekliknutia.
  • Kontextové bannery a natívne propagačné umiestnenia založené na type obsahu/článku tak, že pridávajú používateľovi hodnotu.
  • Statické bannery a natívne umiestnenia, ktoré môžu alebo nemusia tvoriť kontextové prepojenie na obsah. Inými slovami, kampaň je špecifická pre produkt a nie je zameraná na čitateľa.
Tags: No tags

Comments are closed.