Poznáte pojem dynamický obsah a viete, prečo je v marketingu dôležitý? Je to obsah, ktorý sa vytvára pre zákazníka a jeho lepší zážitok z nakupovania. Dynamický obsah zvýši vašu konkurencieschopnosť a šancu na konverziu. O aký obsah teda presne ide?
Dynamický obsah je akýkoľvek digitálny alebo online obsah, ktorý sa mení na základe údajov, správania sa a preferencií používateľov. Môže ísť o obsah vo formáte textu, zvuku alebo videa. Ide teda o odporučený obsah, ktorý je dynamicky generovaný na základe predchádzajúceho správania sa zákazníka na webových stránkach.
Zameranie marketingu na zákazníka prináša potrebu venovať sa dynamickému obsahu, ktorý bude nielen prispôsobený jednotlivcovi ako takému, ale aj kontextový. Taký, ktorý zákazníka zachytí v danom momente.
Jednou z aplikácií dynamického obsahu je reklamná kampaň vo vyhľadávačoch. Spoločnosť Google umožňuje vytvárať dynamické reklamy, ktoré generujú dynamické nadpisy na základe vyhľadávania používateľov.