Nebolo by pre vás zaujímavé, keby ste mohli jeden deň nič nerobiť, prípadne venovať pozornosť zanedbávaným úlohám a marketing by sa spravil sám? Nie je to až také nereálne. Existuje riešenie, ktoré za vás môže urobiť kúsok práce a zefektívni marketingový proces. Je ním marketingová automatizácia.
Automatizácia marketingu sa týka softvéru, ktorý za vás automatizuje váš marketing. Softvér je navrhnutý tak, aby vám pomohol určiť priority a vykonať vaše marketingové úlohy efektívnejšie. Mnoho marketingových oddelení automatizuje opakujúce sa úlohy, ako je e-mailový marketing, zverejňovanie príspevkov na sociálnych sieťach alebo dokonca reklamné kampane. Automatizácia marketingových aktivít ušetrí váš čas, nebude mať negatívny vplyv na autenticitu obsahu, ktorý vytvárate, a pomôže vám rýchlejšie dosiahnuť vaše ciele.
Ak zverejňujete dobrý obsah, vytvárate stály prísun nových a organických potenciálnych zákazníkov a ste pripravení rozšíriť svoje úsilie, je pravdepodobné, že je čas zamerať sa na stratégiu automatizácie marketingu.
Pri navrhovaní svojej stratégie automatizácie marketingu nezabudnite na nasledujúci osvedčený postup: