Digitálny marketing hotel

Marketing hotelov má mnoho špecifík. Dnes hotelom konkuruje prakticky každý, kto sa rozhodne krátkodobo prenajímať izbu, byt či dom na Airbnb a iných platformách. Internet vytláča klasické formy marketingu a ľudia sa rozhodujú stále viac na základe hodnotení iných návštevníkov než pekne nadizajnovaných reklám. Čomu by mali hotely venovať pozornosť v roku 2017?

Webdizajnér

Akými obrázkami oživiť vlastný web či blog? To je najčastejšia otázka ľudí, ktorí „varia z ničoho“, prípadne s minimálnym rozpočtom, a teda si nemôžu dovoliť mesačné predplatné v platených databázach fotografií. To však neznamená, že si nedokážete pomôcť. Vyskúšali sme rôzne databázy obrázkov zdarma, aby sme zistili, ktoré sa najviac oplatia.

Brainstorming vymýšľanie nápadov na obsah

Rozmýšľali ste niekedy, koľko obsahu sa nahrá na internet každú minútu? Veľa! Teda približne 400 hodín videí na YouTube, viac než 1200 príspevkov cez WordPress, 3 milióny príspevkov na Facebooku a takmer pol milióna tweetov. V takomto preplnenom prostredí musíte dbať na to, aby bol práve váš obsah zaujímavý pre vaše publikum. Tiež sa musíte […]

Ako písať dobré nadpisy

Musím sa priznať, že vymyslieť nadpis článku je pre mňa asi najťažšia časť písania. Niečo mi hovorí, že v tom nie som sama. Strávite obrovské množstvo času hľadaním informácií, písaním a úpravou vášho článku. Keď je už konečne takmer hotový, objaví sa posledná výzva. Nadpis. Nadpis, ktorý musí byť výstižný a zaujímavý, aby naň ľudia vo vašom […]

Ako vytvoriť kvalitný obsahový plán

„S kvalitným obsahom toho viac predáte!“ sú slová, ktoré dnes opakuje asi každý marketingový guru. Je pravda, že kvalitný obsah vám pomôže nadviazať bližšie vzťahy s vašim publikom a Google ho tiež miluje. Znie to ako výhra pre vás aj pre vaše podnikanie. No vytvoriť skutočne dobrý obsah nie je vôbec ľahké. Mnohé firmy tvoria obsah len preto, že […]

Expert na sociálne médiá

Tento rok sa nám podarilo narásť a získať rozpočet na rozšírenie tímu. Otvorili sme ďalšie oddelenia pre online marketing a ponúkli viac možností v rámci spoluprác s našimi aktuálnymi klientami. Väčší rozpočet, viac profilov na sociálnych sieťach, viac zrealizovaných kampaní a k tomu potrebujeme nových ľudí. Pustili sme sa u nás do vytvárania nového oddelenia, ktoré nevyhnutne […]

seo checklist e-shop

Posledných mnoho rokov sa venujem SEO aj v ecommerce a veľakrát som sa stretol s množstvom problémov v rámci dostupnosti produktov alebo informácií pre potenciálneho zákazníka, ktorý hľadá produkt vo vyhľadávači. Preto som pripravil tento checklist, ktorý vám umožní nezabudnúť na potreby zákazníka a na to podstatné, ak optimalizujete svoj web pre vyhľadávače.

Analýza trhu a konkurencie e-shop

Na úvod vstupu nielen do e-commerce podnikania je dôležité si zadefinovať cieľovú skupinu a pripraviť sa na porovnanie trhu či konkurencie prostredníctvom analýz. Je to kľúčové hlavne pre úvodné rozhodnutie, či vôbec má význam podnikať nielen online.