seo checklist e-shop

Ako zlepšiť SEO na eshope checklist

Posledných niekoľko rokov (približne od 2009) sa venujem SEO aj v ecommerce a veľakrát som sa stretol s množstvom problémov v rámci dostupnosti produktov alebo informácií pre potenciálneho zákazníka, ktorý hľadá produkt vo vyhľadávači. Preto som pripravil tento checklist, ktorý vám umožní nezabudnúť na potreby zákazníka a na to podstatné, ak optimalizujete svoj web pre vyhľadávače. ...
Digitálny marketing hotel

Aké sú aktuálne trendy v marketingu hotelov?

Marketing hotelov má mnoho špecifík. Dnes hotelom konkuruje prakticky každý, kto sa rozhodne krátkodobo prenajímať izbu, byt či dom na Airbnb a iných platformách. Internet vytláča klasické formy marketingu a ľudia sa rozhodujú stále viac na základe hodnotení iných návštevníkov než pekne nadizajnovaných reklám. Čomu by mali hotely venovať pozornosť v roku 2017? ...
Webdizajnér

Testovali sme databázy obrázkov zdarma. Ktoré sú najlepšie?

Akými obrázkami oživiť vlastný web či blog? To je najčastejšia otázka ľudí, ktorí „varia z ničoho“, prípadne s minimálnym rozpočtom, a teda si nemôžu dovoliť mesačné predplatné v platených databázach fotografií. To však neznamená, že si nedokážete pomôcť. Vyskúšali sme rôzne databázy obrázkov zdarma, aby sme zistili, ktoré sa najviac oplatia. ...
Brainstorming vymýšľanie nápadov na obsah

5 trikov, ako vymyslieť stovky nápadov na blog

Rozmýšľali ste niekedy, koľko obsahu sa nahrá na internet každú minútu? Veľa! Teda približne 400 hodín videí na YouTube, viac než 1200 príspevkov cez WordPress, 3 milióny príspevkov na Facebooku a takmer pol milióna tweetov. V takomto preplnenom prostredí musíte dbať na to, aby bol práve váš obsah zaujímavý pre vaše publikum. Tiež sa musíte postarať o to, aby potenciálne publikum váš obsah na preplnenom internete vôbec našlo. ...
Ako písať dobré nadpisy

Ako vytvoriť titulky, ktorým čitatelia neodolajú?

Musím sa priznať, že vymyslieť nadpis článku je pre mňa asi najťažšia časť písania. Niečo mi hovorí, že v tom nie som sama. Strávite obrovské množstvo času hľadaním informácií, písaním a úpravou vášho článku. Keď je už konečne takmer hotový, objaví sa posledná výzva. Nadpis. Nadpis, ktorý musí byť výstižný a zaujímavý, aby naň ľudia vo vašom publiku klikli. Vybrala som pre vás pár tipov, ktoré vám pomôžu vytvoriť úspešný nadpis bez stresu. ...
Ako vytvoriť kvalitný obsahový plán

4 kroky ku kvalitnému obsahovému plánu

„S kvalitným obsahom toho viac predáte!“ sú slová, ktoré dnes opakuje asi každý marketingový guru. Je pravda, že kvalitný obsah vám pomôže nadviazať bližšie vzťahy s vašim publikom a Google ho tiež miluje. Znie to ako výhra pre vás aj pre vaše podnikanie. No vytvoriť skutočne dobrý obsah nie je vôbec ľahké. Mnohé firmy tvoria obsah len preto, že to robia aj ostatní, alebo kvôli tomu, lebo je to práve v móde. Neuvedomujú si, akú silu obsah v skutočnosti má. Dovoľte mi podeliť sa s vami o štyri jednoduché tipy, ktoré vám pomôžu vypracovať kvalitný obsahový plán, skutočne prinášajúci výsledky. ...
Expert na sociálne médiá

Čo by mal ovládať expert na sociálne siete v roku 2017 nielen v ecommerce

Tento rok sa nám podarilo narásť a získať rozpočet na rozšírenie tímu. Otvorili sme ďalšie oddelenia pre online marketing a ponúkli viac možností v rámci spoluprác s našimi aktuálnymi klientami. Väčší rozpočet, viac profilov na sociálnych sieťach, viac zrealizovaných kampaní a k tomu potrebujeme nových ľudí. Pustili sme sa u nás do vytvárania nového oddelenia, ktoré nevyhnutne potrebujeme, ale nie je je to také jednoduché. ...