seo checklist e-shop

Ako zlepšiť SEO na eshope checklist

Posledných niekoľko rokov (približne od 2009) sa venujem SEO aj v ecommerce a veľakrát som sa stretol s množstvom problémov v rámci dostupnosti produktov alebo informácií pre potenciálneho zákazníka, ktorý hľadá produkt vo vyhľadávači. Preto som pripravil tento checklist, ktorý vám umožní nezabudnúť na potreby zákazníka a na to podstatné, ak optimalizujete svoj web pre vyhľadávače. ...
Digitálny marketing hotel

Aké sú aktuálne trendy v marketingu hotelov?

Marketing hotelov má mnoho špecifík. Dnes hotelom konkuruje prakticky každý, kto sa rozhodne krátkodobo prenajímať izbu, byt či dom na Airbnb a iných platformách. Internet vytláča klasické formy marketingu a ľudia sa rozhodujú stále viac na základe hodnotení iných návštevníkov než pekne nadizajnovaných reklám. Čomu by mali hotely venovať pozornosť v roku 2017? ...
SEO social media

SEO a komunikácia cez sociálne siete

Sociálne médiá sú jedným z hlavných kanálov na propagáciu produktov a služieb na internete. Firmy sa však často spoliehajú len na sociálne médiá a zabúdajú, že cesta k úspešnej konverzii je o čosi komplikovanejšia a pri realizácii komunikácie na sociálnych sieťach je potrebné myslieť aj na SEO, či iné kanály. Inak smotanu môže zlíznuť konkurencia a vy jej pomôžete. ...
Webdizajnér

Testovali sme databázy obrázkov zdarma. Ktoré sú najlepšie?

Akými obrázkami oživiť vlastný web či blog? To je najčastejšia otázka ľudí, ktorí „varia z ničoho“, prípadne s minimálnym rozpočtom, a teda si nemôžu dovoliť mesačné predplatné v platených databázach fotografií. To však neznamená, že si nedokážete pomôcť. Vyskúšali sme rôzne databázy obrázkov zdarma, aby sme zistili, ktoré sa najviac oplatia. ...
Ako napísať brand story

Brand story – ako na to?

Najúspešnejšie značky na svete nepredávajú iba produkty. Ponúkajú príbeh a emócie. Existuje množstvo malých neviditeľných značiek. Majú meno a logo, no ľudia o nich nevedia, alebo na ne zabudnú. Na druhej strane existujú značky, ktoré si ľudia pamätajú, pretože im prinášajú viac než len nákup. V podnikaní si môžete vybrať, čím chcete byť. Značkou bez mena alebo značkou, ktorú si zákazníci zapamätajú vďaka jej príbehu? ...
Blogerské chyby

Najčastejšie blogerské chyby, ktoré pravdepodobne robíte

Napísať, naformátovať a zdieľať článok na blogu vám zaberie veľa času. Stojí to však za to, ak máte dobrý dôvod, pre ktorý publikujete. Možno chcete zvýšiť návštevnosť vašej stránky, čo sa následne odrazí na predaji, alebo chcete jednoducho šíriť povedomie o vašej značke. Existuje však niekoľko základných chýb, ktoré často robia začínajúci blogeri. Strácajú čas písaním nekvalitných článkov, ktoré nie sú zaujímavé a neprinášajú výsledky. Čomu by ste sa mali za každú cenu vyhnúť? ...