Digitálny marketing hotel

Marketing hotelov má mnoho špecifík. Dnes hotelom konkuruje prakticky každý, kto sa rozhodne krátkodobo prenajímať izbu, byt či dom na Airbnb a iných platformách. Internet vytláča klasické formy marketingu a ľudia sa rozhodujú stále viac na základe hodnotení iných návštevníkov než pekne nadizajnovaných reklám. Čomu by mali hotely venovať pozornosť v roku 2017?

SEO social media

Sociálne médiá sú jedným z hlavných kanálov na propagáciu produktov a služieb na internete. Firmy sa však často spoliehajú len na sociálne médiá a zabúdajú, že cesta k úspešnej konverzii je o čosi komplikovanejšia a pri realizácii komunikácie na sociálnych sieťach je potrebné myslieť aj na SEO, či iné kanály. Inak smotanu môže zlíznuť konkurencia […]

Online nákup

Ak sa vám konečne podarilo sprevádzkovať eshop, prostredníctvom ktorého chcete predávať svoje produkty, vedzte, že väčšia časť práce je ešte len pred vami. Zásadnou otázkou totiž zostáva, ako dosiahnuť, aby internetová predajňa dokázala generovať prvé úspešné nákupy a následne získala ďalších spokojných zákazníkov.

Webdizajnér

Akými obrázkami oživiť vlastný web či blog? To je najčastejšia otázka ľudí, ktorí „varia z ničoho“, prípadne s minimálnym rozpočtom, a teda si nemôžu dovoliť mesačné predplatné v platených databázach fotografií. To však neznamená, že si nedokážete pomôcť. Vyskúšali sme rôzne databázy obrázkov zdarma, aby sme zistili, ktoré sa najviac oplatia.

Ako napísať brand story

Najúspešnejšie značky na svete nepredávajú iba produkty. Ponúkajú príbeh a emócie. Existuje množstvo malých neviditeľných značiek. Majú meno a logo, no ľudia o nich nevedia, alebo na ne zabudnú. Na druhej strane existujú značky, ktoré si ľudia pamätajú, pretože im prinášajú viac než len nákup. V podnikaní si môžete vybrať, čím chcete byť. Značkou bez […]